Rozzářená Praha


Jaképak by to bylo vánoční období bez pořádné procházky rozzářenou Prahou. Tuhle parádu si nenechám nikdy ujít, je to už taková tradice. V ulicích plných světélek se mi ani tolik nestýskalo po chybějícím sněhu. Přemýšlela jsem nad tím, jestli bych chtěla žít někde jinde. Na světě je přeci tolik překrásných míst. Došla jsem ale k názoru, že jsem hrdá na to, že je Praha mým domovem, kam se vždy budu s láskou vracet, ať už mě život zavane kamkoliv. 
Obzvlášť o Vánocích na každoroční procházku třpytícím se městem.














3 komentáře:

  1. Opravdu moc krásné fotky, přesně vystihují vánoční atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. :) Já jsem se na procházku Prahou vlastně těšila asi nejvíc z celých Vánoc, ale nakonec jsem se tam nedostala. :(
    Ale je fakt, že ten sníh tomu vážně chybí (chyběl).

    OdpovědětVymazat
  3. you have the beautiful photos in tour blog !! I have a pleasant moment at here, thank ...
    Bye :)

    OdpovědětVymazat