Odpoledne v kavárně - Coffee corner bakery


Praha má nespočet krásných míst kam zajít na sraz s kamarádkou, na rande, pracovat nebo jen tak vydechnout.

Já si často říkám že si vezmu počítač a budu v kavárně půl dne vyřizovat e-maily, psát, upravovat fotky a tak podobně. Ve většině případů zůstanu doma v teplákách a vytahané mikině. Poblíž totiž žádnou pěknou kavárničku nemáme a často lenost zvítězí nad tím někam jet. Doma mám kafe taky, i když sice instantní, a k tomu jídlo a takové to domácí pohodlí.
Ale i tak v kavárnách trávím hodně času. Většinou s některou z kamarádek probíráme strasti, radosti a taky blbosti. ;)

Coffee corner bakery

Kavárnu Coffee corner bakery najdete v kouzelné Korunní ulici. Kouzelná je pro mě nejen protože se nachází na krásných Vinohradech, ale také protože je v ní pěkných zákoutí s vůní kávy hned několik.
Na Coffee corner jsem narazila vlastně úplně náhodou.

V plánu jsme s kamarádkami měly navštívit Spižírnu 1902, která je coby kamenem dohodil. Od tramvajové zastávky jsme se ale vydaly na opačnou stranu, prošly kolem Bakery tam, a když nám to po chvíli došlo, tak zase zpátky. Ano i rodilé Pražandy zvládnou bloudit po Vinohradech. Ke Spižírně jsme dorazily jen proto, abychom zjistily, že je nacpaná k prasknutí. Byla čerstvě otevřená a blogery a instagrmaery se to tam tehdy hemžilo. Tak jsme se otočily na podpatku a vrátily se do Coffee corner. Od té doby to je moje nejoblíbenější kavárenské místo.

Korunní 1342/96, Praha - Vinohrady
Otevírací doba ve všední dny: 8 - 22 hod
v sobotu: 9 - 22 hod, v neděli: 9:30 - 20 hod

Interiér je na první pohled rustikální a útulný. Bíle okachličkovaný bar, dřevěná podlaha, cihlové zdi a velká okna. Protože jsem si Coffee corner tak zamilovala, vedly mé kroky často právě sem. Ach kolik historek, problémů, nápadů a plánů už místní měkká křesla vyslechla.

Kafe tu mají výborný a malinová limonáda je taky na jedničku. Pokud jste brunchový typ a potrpíte si na avo toast nebo vejce na 20 způsobů, budete tu jako v ráji. Já Coffee corner ale vyhledávám hlavně pro tu domáckou atmosféru. 

Však posuďte sami.











Komentáře

Okomentovat

Každý váš komentář mě moc potěší, díky!